Current job vacancies
Právník/právnička – veřejné zakázky a duševní vlastnictví
Pro právní oddělení ve sdružení CESNET hledáme právníka/právničku se zaměřením na oblast veřejného zadávání, duševního vlastnictví a právní podpory projektů.
Co u nás budete dělat?
- Připravovat, případně kontrolovat zadání, a realizovat veřejné zakázky malého rozsahu.
- Poskytovat podporu při přípravě a realizaci zadávacích řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek (příprava zadávací dokumentace, podpora při realizaci řízení, případně realizace některých úkonů – např. příprava rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele, uveřejnění smluv apod., příprava odpovědí na dotazy k zadávací dokumentaci).
- Tvořit a připomínkovat smlouvy.
- Zpracovávat právní rozbory pro interní potřebu.
- Další právní činnosti dle aktuálních potřeb sdružení.
Jaký by měl být váš profil?
- Magisterské vzdělání v oboru právo
- Schopnost práce v angličtině (plynná znalost jazyka, znalost odborné terminologie) – alespoň na úrovni B1
Vaší výhodou bude, ale není podmínkou:
- Orientace a praxe v problematice veřejného zadávání
- Orientace v IT a počítačových sítích
Co vám za to nabízíme?
- Práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR.
- Práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi v oblasti IT.
- Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
- Možnost práce na home office.
- Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
- Výborná dostupnost pracoviště – metro Dejvická.
- Dotované stravenky.
- Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
- a další benefity.
Analytik digitálních identit (medior)
Kdo jsme?
Oddělení autorizační a autentizační infrastruktury (AAI) zájmového sdružení právnických osob CESNET (sdružujícího všechny české veřejné vysoké školy a ústavy Akademie věd) zajišťující řízení přístupu v digitálních infrastrukturách pro vědecký výzkum.
Co u nás budete dělat?
- komunikovat s technickými správci IT prvků a dalšími odděleními, zjišťovat a upřesňovat jejich požadavky
- evidovat požadavky pomocí JIRA
- koordinovat práci na řešení požadavků s ostatními členy týmu AAI
- sdílet a prezentovat novinky
- úzce spolupracovat s mladým a aktivním týmem vývojářů, kteří se nebojí nových výzev a jsou zvyklí pracovat v agilním projektovém řízení (SCRUM, Kanban)
Jaký by měl být váš profil?
- češtinu odpovídající úrovni B2-C1 CEFR (komunikace v týmu, komunikace s koncovými uživateli)
- agličtinu odpovídající alespoň úrovni B1 CEFR (čtení a psaní dokumentace, občasná písemná komunikace s koncovými uživateli)
- analytické myšlení
- komunikační dovednosti, umění jednat s lidmi
- samostatnost, zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem
- zájem o oblast digitálních identit, autentizace a řízení přístupu
- 2-3 roky praxe v oblasti vývoje software (například vývojář, analytik či tester), technické vzdělání není podmínkou
Vaší výhodou bude, ale není to podmínkou:
- zkušenosti s ticketovacím systémem (např. RT, JIRA)
- znalost programování/skriptování (např. Java, Python, bash, Perl)
- znalost práce s relačními databázemi (SQL)
- uživatelská zkušenost s GitHub/GitLab
- zkušenosti s koordinací projektů nebo s účastí v projektech
Co vám za to nabízíme?
- možnost podílet se na zajištění správy identit a řízení přístupu pro významné české i mezinárodní vědecké komunity
- práci na plný úvazek na HPP
- 25 dní dovolené + 5 volných dnů
- zaměstnanecké benefity ve formě bodů v Edenred Benefity Café, které lze použít na zdravotní péči, wellness, sportování, cestování, kulturu, vzdělávání, penzijní připojištění a MultiSport kartu
- kancelář na Šumavské ulici v Brně - Králově Poli, možnost částečné práce z domu
- služební notebook dle vlastního výběru, telefon a tarif
- možnost výhodného mobilního tarifu pro soukromé účely, až pro 5 čísel
- plně hrazené stravenky
Senior marketingový specialista (m/ž)
Do našeho oddělení komunikace přijmeme nového kolegu, nebo kolegyni na pozici Marketingový manažer.
Co u nás budete dělat?
- Realizovat marketingové aktivity pro rozvoj povědomí o aktivitách sdružení.
- Připravit a realizovat marketingové plány se zaměřením na rozvoj uživatelské komunity.
- Komunikovat se zákazníky, ověřovat jejich potřeby, ale také jejich spokojenost.
- Spravovat marketingové kanály a nástroje pro vnitřní i vnější komunikaci.
- Navrhování a realizace marketingových kampaní, koordinace komunitních aktivit.
- Být vnitřním „tahounem“ pro rozvoj marketingové komunikace aktivit se specialisty a kolegy.
- Spolupráce při návrhu nových služeb/produktů.
- Vedení týmu.
Jaký by měl být váš profil?
- proaktiví přístup a chuť učit se novým věcem
- praxe v marketingu, optimálně v oblasti IT/Telco výhodou
- pečlivost, spolehlivost, soustředění na výsledek
- odvahu a vlastní invenci
- dobré komunikační schopnosti
- kreativní myšlení a orientaci v mediálním prostoru
- SŠ/VŠ vzdělání
Co vám za to nabízíme?
- Práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR.
- Práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi v oblasti IT.
- Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
- Možnost práce na home office.
- Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
- Výborná dostupnost pracoviště – metro Dejvická.
- Dotované stravenky.
- Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
- a další benefity.
Penetrační tester (m/ž)
Sdružení CESNET provozuje rozsáhlou síťovou infrastrukturu s velkým množstvím provozovaných služeb vyžadujících vysoké zabezpečení. Z tohoto důvodu je věnována informační bezpečnosti a bezpečnostním aspektům provozu sítí a služeb velká péče, a to po stránce technické, procesní i organizační. Sdružení CESNET má zavedený systém řízení bezpečnosti informací (ISMS), je držitelem certifikace dle ČSN EN ISO/IEC 27001:2014 a provozuje bezpečnostní tým CESNET-CERTS, jehož součástí je Forenzní laboratoř (https://flab.cesnet.cz).
Rozsah činností v oblasti informační bezpečnosti a poptávka po (penetračním) testování trvale narůstá, proto hledáme posilu do týmu našich bezpečnostních specialistů ve Forenzní laboratoři, kteří se penetračním testováním zabývají.
Jak bude vypadat vaše pracovní pozice?
- Penetrační testování sítí, služeb a aplikací a prezentace výsledků zákazníkům.
- Práce na plný úvazek.
- Místo výkonu práce: Plzeň
- Nástup možný ihned
Co u Vás oceníme?
- Analytické myšlení a přístup k řešeným úkolům.
- Zodpovědnost a dotahování úkolů, samostatnost.
- Schopnost a ochotu učit se nové věci.
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
- Znalost bezpečnostních principů a technik, problematiky analýzy zranitelností, zkušenost s reverzním inženýrstvím, revizí zdrojového kódu apod.
- Znalost anglického jazyka.
- Zkušenosti včetně certifikací ISC2, SANS, CREST apod. mohou být výhodou.
Co vám za to nabízíme?
- Práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR.
- Práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi v oblasti IT.
- Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
- Možnost částečné práce na home office
- Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
- Výborná dostupnost pracoviště – Karlovarská ulice.
- Štědře dotované stravenky.
- Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
- a další benefity.
Vedoucí finančního oddělení (m/ž)
Výzkumná organizace CESNET, provozovatel národní e-infrastruktury pro výzkum, vývoj a vzdělávání, hledá na hlavní pracovní poměr vedoucí finančního oddělení.
Jaké činnosti vás na této pozici čekají?
- řídit a rozvíjet tým finančního oddělení
- zpracovávat roční účetní závěrky, výroční zprávy, zajišťovat zákonné výkazy a audity
- zpracovávat přiznání k DPH a kompletní přípravu podkladů pro přiznání DPPO
- podílet se na tvorbě rozpočtu sdružení, prognóz a kontrole celé oblasti finančních informací
- komunikovat s bankami, daňovými specialisty, právníky a auditory, dohlížet na dodržování platných zákonů a právních předpisů
- metodicky vést agendu spojenou s evidencí dlouhodobého hmotného, nehmotného a finančního majetku
- spolupracovat na tvorbě strategie sdružení
Jaký by měl být váš profil?
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxi v oblasti firemního účetnictví a řízení financí
- výborná znalost postupů účtování a souvisejích účetních a daňových předpisů
- samostatnost a především zodpovědnost
- výborná znalost MS Excel
- analytické myšlení a týmovost
Co vám za to nabízíme?
- práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi
- odborný růst a vzdělávání
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
- pružnou pracovní dobu, možnost práce i z domova
- místo výkonu práce přímo u metra (Dejvická)
- dotované stravenky
- MultiSport karta
- Cafeterie 20 000 bodů/Kč ročně
- další benefity.
Manažer kvality (m/ž)
Do Úseku služeb přijmeme nového kolegu, nebo kolegyni na pozici Manažera kvality.
Co u nás budete dělat?
- Zavedení, řízení a zlepšování systému kvality.
- Stanovování a vyhodnocování kvalitativních parametrů poskytovaných služeb.
- Poskytování konzultační podpory v oblasti hodnocení a zvyšování kvality garantům služeb.
- Optimalizace procesů, revize a vyhodnocování dokumentace s cílem neustálého zlepšování kvality služeb.
- Podpora požadavků zákazníků uvnitř organizace, odpovědnost za navrhování možností zlepšování systému řízení kvality.
- Realizace interních auditů kvality, definování příčin neshod, stanovení nápravných a preventivních opatření, jejich implementace, sledování účinnosti.
- Tvorba interních směrnic a norem systému kvality.
Jaký by měl být váš profil?
- proaktiví přístup a chuť učit se novým věcem
- praxe v oblasti řízení kvality (nastavování a vyhodnocování procesů) výhodou
- orientace na výsledek, analytické myšlení
- samostatnost a zároveň smysl pro týmovou spolupráci
- komunikativní znalost AJ (slovem i písmem)
- SŠ/VŠ vzdělání
Co vám za to nabízíme?
- Práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR.
- Práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi v oblasti IT.
- Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
- Možnost práce na home office.
- Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
- Výborná dostupnost pracoviště – metro Dejvická.
- Dotované stravenky.
- Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
- a další benefity.
Account manager pro služby (m/ž)
Hledáme dalšího člena týmu odpovědného za rozvoj a poskytování na trhu jedinečných IT služeb pro akademické, vědecké, státní a neziskové organizace v ČR.
Co u nás budete dělat?
- odpovídat za prodejní a koordinační aktivity při poskytování služeb CESNETu
- proaktivně komunikovat, společně plánovat rozvoj a nasazovaní služeb v členských a dalších organizacích
- ověřovat potřeby uživatelů a vyhledávat nové příležitosti pro rozvoj nových služeb, prezentovat existující a nové služby stávajícím a potenciálním uživatelům
- vytvářet prezentace, nabídky a spolupracovat při uzavírání smluvních vztahů
- vést evidenci uživatelů a jim poskytovaných služeb
- podílet se na vytváření prodejních a marketingových strategií služeb, spolupracovat s garanty služeb na rozšiřování jejich portfolia a zavádění do nabídky
- sledovat aktuální a budoucí trendy a vyhledávat příležitosti pro inovace
Jaký by měl být váš profil?
- předchozí obchodní zkušenosti, nebo praxe na obdobné pozici
- VŠ vzdělání technického směru výhodou
- mít reprezentativní vystupování, proaktivní přístup
- být zodpovědný a spolehlivý
- umět si dobře zorganizovat čas
- orientace v oblasti IT, počítačových sítích, zájem o nové technologie a inovace
- uživatelská znalost MS Office
- řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič.
Co vám za to nabízíme?
- pevnou část mzdy a k tomu ohodnocení v závislosti na výkonu a dosahováni KPI
- práci, která má vyšší smysl a přímí dopad na ticíce uživatelů z akademické a vědecké komunity v ČR
- týmovou práci v jedinečné organizaci a v oboru s „state-of-the-art“ technologiemi
- přátelský kolektiv odborníků a profesionálů
- trvalý odborný růst a podporu vzdělávání
- dobré ohodnocení v závislosti na výkonu a dosahováni KPI
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
- pružnou pracovní dobu
- možnost práce z domova
- místo výkonu práce v nových prostorách přímo u metra Dejvická
- Cafeterie 20 000 bodů ročně
- další benefity.
V případě vašeho zájmu zasílejte prosím vaše CV na email pavel.krupka@cesnet.cz
Správce síťové infrastruktury (m/ž)
Před 30 lety jsme připojili Československo k Internetu. Před 18 lety jsme připojili studenty a učitele na Wi-Fi po celém světě přes eduroam. Dnes propojujeme školy, nemocnice a výzkumné ústavy s celým světem rychlostí až 400Gb/s. Do našeho týmu síťařů hledáme novou/ého kolegyni/u.
Co u nás budete dělat?
- správa národní síťové infrastruktury CESNET,
- správa nastavení firewallů,
- rozvoj nových síťových propojení,
- správa POPů po celé republice,
- zajištění bezpečnosti dat při přístupu uživatelů ze sítě Internet,
- občasná telefonická pohotovost,
- návrhy a konzultace řešení se zákazníkem.
Jaký by měl být váš profil?
- 2 roky praxe v oboru,
- znalost technologie Cisco,
- znalost protokolů MP-BGP, MPLS,
- znalost správy síťových zařízení na úrovni CCNP (certifikace není podmínkou),
- český a anglický jazyk,
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka.
Výhodou kandidáta/tky:
- znalost monitorovacích nástrojů (Icinga, Zabbix..),
- zkušenosti s technologiemi Juniper a Nokia,
- zkušenosti s provozováním a správou technologie DWDM,
- znalost harmonizačních nástrojů (Puppet, Ansible..),
- zkušenosti s provozem datových centrech.
Co vám za to nabízíme?
- práci, která má reálný dopad, možnost uplatnění a osobního růstu
- práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR
- práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi na úrovni „state-of-the-art“
- možnost zapojení do mezinárodních projektů
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
- pružnou pracovní dobu
- možnost práce z domova
- místo výkonu práce v nových prostorách přímo u metra Dejvická
- Cafeterie 20 000 bodů ročně
- další benefity
V případě zájmu zašlete svůj životopis na email pavel.krupka@cesnet.cz
Návrhář číslicových systémů (FPGA)
Jaký jsme tým a co děláme?
Jsme tým, který vyvíjí a nasazuje v praxi unikátní zařízení pro speciální síťové přenosy. Jde o audiovizuální přenosy s velmi malým zpožděním až pro 8K video, přenosy přesného času a frekvence a zařízení pro aktivní testování síťových tras. Zařízení jsou založená na programovatelných hradlových polích FPGA, jejich funkčnost je navržena v jazyce VHDL v kombinaci se zapouzdřeným software v jazyce C.
Naše technologie získaly prestižní ocenění Europa Nostra v roce 2020 a Česká hlava v roce 2022 a jsou využívány partnery v řadě zemí. Jako člen našeho týmu budete mít možnost podílet se na dalším rozvoji i nasazení našich technologií v Evropě i mimo ni. K práci budete mít k dispozici laboratoř se špičkovým vybavením pro vývoj a testování číslicových systémů do 100 Gb/s.
Co u nás budete dělat?
- navrhovat koncepci číslicových systémů pro nová zařízení
- vyvíjet číslicové návrhy v jazyce VHDL nebo Verilog, včetně jejich simulace, integrace a testování na reálném hardware
- analyzovat funkce různých integrovaných obvodů a implementovat komunikaci s těmito obvody v prostředí FPGA obvodů
Jaký by měl být váš profil?
- VŠ technického směru, možné i pro studenty magisterského studia s úvazkem alespoň 0.5
- analytické myšlení, schopnost samostatně analyzovat potřebné informace, navrhnout a implementovat řešení odborných problémů
- dobrá znalost a praxe číslicových systémů, FPGA, VHDL, případně Verilog
- znalost AJ na technické úrovni
Co vám za to nabízíme?
- práci se špičkovým vybavením, která posouvá technologické možnosti telekomunikačních zařízení ve světovém měřítku
- práci, která pomáhá rozvoji v řadě oblastí využití po celém světě i mimo oblast IT, například v kultuře a medicíně
- místo výkonu práce v Praze přímo u metra (Dejvická) v moderně vybavených kancelářích a laboratořích
- možné zadání tématu pro diplomovou nebo dizertační práci
- práci, která má reálný dopad, možnost uplatnění a osobního růstu
- práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR
- práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi na úrovni „state-of-the-art“
- možnost zapojení do mezinárodních projektů
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
- pružnou pracovní dobu
- možnost práce z domova
- Cafeterie 20 000 bodů ročně
- další benefity.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
V případě zájmu mi prosím zašlete váš CV na email krupka@cesnet.cz